۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۲۹

حجت الاسلام والمسلمین رصاف:

هیچ انسان آزاده ای توهین به مقدسات را قبول نمی کند

هیچ انسان آزاده ای توهین به مقدسات را قبول نمی کند

شیراز – رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس گفت: نه تنها مسلمانان بلکه هیچ انسان آزاده ای در جهان توهین به مقدسات را قبول نمی کند.

حجت الاسلام و المسلمین امین رصاف در گفتگو با خبرنگار مهر، تاکید کرد: آنچه که امروز به شکل توهین به مقدسات مسلمانان اتفاق می افتد نشان از این دارد که غربیان به هیچ اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیستند.

وی تصریح کرد: بنابر این توهین به اعتقادات بیش از یک میلیارد نفر مسلمان در سراسر جهان بدون داشتن یک برنامه ریزی برای اسلام هراسی نخواهد بود.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس افزود: این افراد با یک طراحی برای برانگیختن احساسات مسلمانان و به دنبال خشن جلوه دادن مسلمانان و اسلام هستند تا آن موج عظیم اسلام خواهی متوقف شود.

حجت الاسلام و المسلمین رصاف یادآور شد: در واقعه ۱۱ سپتامبر بهانه ای تراشیده شد برای لشکر کشی اما امروز معلوم نیست با این کارها و توهین به مقدسات مسلمانان به دنبال چه هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسلمانان جهان نقشه های دشمنان را شناخته اند، گفت: دشمنان هر طرح و برنامه ای داشته باشند مسلمانان باهوش هستند و انقلاب اسلامی و حزب الله لبنان را به عنوان الگوهای خود قرار داده و تمامی حرکت های دشمنان را شناسایی می کنند.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که توهین به مقدسات نه تنها برای مسلمین بلکه برای هیچ انسان آزاده قابل قبول نیست و همه با این کار مخالف هستند.

حجت الاسلام و المسلمین رصاف یادآور شد: اینان که می خواهد آزادی بیان را به دنیا نشان دهند مگر اجازه انتقاد از هولوکاست را می دهند که مسلمانان جهان و آزادی خواهان اجازه توهین به نبی مکرم اسلام(ص) را بدهند.

وی تاکید کرد: اما دشمنان نمی دانند که با این کارها چهره اسلام مخدوش نمی شود.

کد خبر 2466815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha